środa, 24 lipca 2013

Nivea Flexible Curls - Balsam podkreślający loki

Ostatnio szał z wybieraniem uczelni, wyjazdy, festiwale i dlatego nie ma mnie tu za często. Właściwie od soboty znikam na festiwal w Zbicznie, potem w niedziele pakowanie i w poniedziałek wyruszam na Woodstock. Wracam dopiero 5 sierpnia także do tego czasu nie będzie mnie tu wcale :)

Dziś przychodzę z produktem dobrze mi znanym. Jest to chyba już 3-4 opakowanie. Chodzi o balsam podkreślający loki.


 Na wizaż.pl czytamy:
"Zapobiega puszeniu się włosów. Dostępny w 5 wersjach. Podkreśla kształt loków, nadając im miękkość w dotyku. Sposób użycia: rozprowadzić balsam na wilgotnych włosach. Aby podkreślić loki wysusz je na powietrzu. Dla większej objętości wysusz włosy suszarką"


Ma konsystencje balsamu więc jest dość delikatny. Nie obciąża włosów, ani nie przetłuszcza ich. Wystarczy mała ilość nałożona/wgnieciona we włosy, co powoduje, że produkt jest bardzo wydajny. Ma ładny zapach i daje naprawdę fajny efekt. Loki są o wiele bardziej wyraźne i do tego efekt utrzymuje się do kolejnego mycia - włosy nie rozprostowują się ;) Zdecydowanie polecam!  cena: 14 zł/150 ml




6 komentarzy:

  1. kiedyś chciałam przetestować ten balsam bo z natury mam falowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki do włosów nivea.Tego balsamu jeszcze nie miałam ale i na niego przyjdzie kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja loków nie mam więc nie używam :) Ale odżywki z Nivea bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea dobra firma ale akurat mam włosy proste jak drut

    OdpowiedzUsuń
  5. moje wlosy są proste jak druty wiec produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty Nivea, są jedne z najlepszych drogeryjnych produktów jakie znam, tanie, a działają jak te profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń