wtorek, 26 stycznia 2016

Manicure hybrydowy cz.1 - ile to kosztuje i co jest nam potrzebne

 Lista rzeczy niezbędnych:

blok polerski - 1-2 zł
dłutko/kopytko - ok. 10 zł
pilniczki - 1-2zł mały, większy 6 zł (Semilac)
lampa LED - 65 zł (z przesyłką z allegro)
Waciki bezpyłowe (500 szt.) - ok. 5 zł
baza pod lakier Semilac  - 29 zł
top Semilac - 29 zł
lakier Semilac - od 25-30 zł
folie do zmywania - nie kupiłam specjlanych, używam normlanych pociętych wacików i zwykłej foli aluminiowej
aceton Semilac 100 ml - 7,50 zł
odtłuszczacz Semilac 100 ml - 7,50 zł

Wszystkie powyższe rzeczy są wam potrzebne, żeby wykonać manicure hybrydowy w domowym zaciszu. Można zamienić remover z Semillaca na czysty aceton (ale niszczy on bardziej płytkę), słyszałam również, że zwykły zmywacz do paznokci z acetonem daje radę, tylko trzeba dłużej czekać.
 


Ja zamierzam zajmować się za jakiś czas tym w profesjonalny sposób, wykonując taki manicure innym więc moja kolekcja związana z tym jest nieco większa niż ta, która potrzebna jest przeciętnemu użytkownikowi ;) Zakupiłam jeszcze dodatkowo:

striper z Semilac (chociaż raczej lakier zdejmuję kopytkiem) - 4 zł
krem do pielęgnacji skórek z Avon - 9 zł
odżywka do paznokci z Avon - nie pamietam dokładnie coś w przedziale 5-10 zł
zestaw do zdobienia - 10 zł
pędzelek + przyrząd do robienia kropek z Avon - 9 zł
Szablony do przedłużania - ok. 10 zł
szczoteczka - 1,5 zł






























3 komentarze:

  1. Mam zamiar kupić sobie lampę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku trzeba trochę wydać, ale to opłacalny interes :D ja bardzo lubię hybrydy, dzięki temu można zaoszczędzić tak dużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam również wypróbuj sobie lakiery Cosmetic Zone :) Jakość bardzo podobna do Semilaca, ale cena niższa. Warto spróbować.
    Zapraszam do mnie : http://recenzjeuzolzy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń