niedziela, 7 czerwca 2015

Pianka do mycia twarzy AVON


Pianka oczyszczająca od AVON seria Solutions balance+matt.
Od zawsze stosowałam róźne żele do mycia twarzy, ale z racji tego, że jestem konsultantką Avon, to od czasu do czasu kupuję tam jakieś produkty do testowania. Skusiłam się kiedyś właśnie na ten produkt, a potem na inne z tej serii. SPokojnie mogę powiedzieć, że to właśnie ta seria doprowadziła moją skórę z bardzo mocno tłustej do powiedzmy mieszanej.
Wcześniej nie było możliwości, żebym kupiła inny podkład niż matujący. Moja kosmetyczka wcześniej składała się z bazy matującej, matującego podkładu i pudru, który był też nakładany w dużych ilościach. W końcu wzięłam się za porządna pielęgnację ponieważ uświadomiłam sobie, że muszę zająć się 'bazą' i najpierw ją wyleczyć - strzał w dziesiątkę ;)




Do pianki dokupiłam jeszcze tonik, którego używam od czasu do czasu. Kremu nie kupiłam bo miałam kilka próbek i konsystencja nie do końca mi odpowiadała no więc o jego działaniu nie mogę się wypowiedzieć.


To już moje 4 opakowanie i chętnie zaopatrzyłabym się jeszcze w kolejne, ale już w drugim katalogu pod rząd nie ma tej serii i wydaje mi się, że zniknęła na rzecz nowej serii Nutra Effect. W tej serii pojawia się również pianka do twarzy, mam nadzieję, że dorówna działaniem tej. Zobaczymy, jak kupię to dam znać :)



Podsumowując, oprócz tego, że jest to genialny produkt, to taka moja mała rada - jeśli macie cerę mocno tłustą i zmagacie się ze zbyt duzym wydzielaniem sebum, polecam zabrać się porządnie za pielęgnację, pozwoli wam to zaoszczędzić na 'kolorówce' no i bez makijażu nie będziecie świecić jak żarówki :P

Jeśli produkt będzie jeszcze dostępny w katalogach, serdecznie polecam !

2 komentarze:

  1. jak na razie miałam tylko piankę z pharmaceris, ale wolę inne tradycyjne żelowe konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tej serii, podrażnia mi cerę.
    Solutions i Nutra Effect to chyba praktycznie to samo. Śmiało więc wypróbuj "odnowioną" piankę, bo wydaje mi się, że nie różni się od poprzedniej.

    OdpowiedzUsuń