sobota, 28 listopada 2015

KRYOLAN Anti - Shine Powder

Przetestowałam już dziesiątki pudrów w swoim życiu i na dłużej zatrzymały mnie tylko dwa: poder matujący z AVON i ASTOR perfect stay 24h. Obydwa w przystępnych cenach, fajnych kolorach, pozwalające dość długo zachować mat. Jednak postanowiłam, że zainwestuję w coś porządnego tym razem. Wiele razy słyszałam o nim na youtube. Definiowany jako najlepszy puder matujący więc w końcu postanowiłam się skusić. Mowa tu o ryżowym pudrze matującym firmy Kryolan.


Puder jest transparentny. Nie tworzy efektu  przesadnie wygładzonej maski, ani nie robi nam 'ciastka' na twarzy. Idealnie stapia się ze skórą.



Po jakimś czasie nawet gdy nasza skóra wydzieli trochę sebum to nie świecimy się, wygląda toraczej jak taki naturalny blask.

Cena: 70- 80 zł   - nie jest to mało, ale jest bardzo wydajny, nie wymaga poprawek więc na pewno wystarczy na długo.

2 komentarze: