piątek, 7 czerwca 2013

Tusze do rzęs

Aktualnie posiadam dwa tusze do rzęs. Jeden z nich niestety dostałam na prezent, jest to Golden Rose 3D Fantastic Lash, a drugi kupiłam sama na przecenie w Rossmannie i jest to ATOR Big&Beautiful LovelyDoll.


1. Golden Rose

Firma ta zdobyła moje uznanie lakierami do paznokci – tanie, trwałe, świetne kolory. Jednak na tym tuszu się zawiodłam. Nie robi on nic oprócz pomalowania rzęs na czarno. Miał pogrubiać, a nie zauważyłam u siebie prawie żadnej różnicy. Może lekko wydłuża, ale efekt jest naprawdę minimalny. Plusem jest z pewnością to, że nie skleja rzęs, ale nic poza tym. Cena ok. 13 zł

3. ASTOR


Od jakiegoś czasu szukałam tuszu z okrągłą końcówką i wreszcie mam ! :) Chociaż uważam, że szczoteczka mogłaby być troszeczkę mniejsza. Baaardzo czarny, podkręca i pogrubia rzęsy przy czym nie skleja. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Cena ok. 30 zł.

2 komentarze:

  1. Nominowałam Cie do Liebster Blog Awards ;) będzię mi miło jeśli odpowiesz na TAG. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA, UWAGA!

    Zostałaś nominowana do Libster Blog Award!
    Więcej informacji, znajdziesz pod adresem:
    http://beauty--corner.blogspot.com/2013/06/libster-blog-award.html

    Pozdrawiam - Cam. :)

    OdpowiedzUsuń