środa, 28 października 2015

Bio - oil - tajny cudowtwórca

Olejek ten był tak silnie reklamowany w telewizji, że ciężko chyba nie kojarzyć tego produktu. Reklama była wszędzie.
Ja dopiero w tym roku zdecydowałam się skusić i zdecydowanie nie żałuje.

na stronie bio-oil.com czytamy:

"Bio‑Oil jest specjalistycznym produktem do pielęgnacji skóry, przygotowanym aby pomóc poprawić wygląd bliz, rozstępów i nierównomiernego kolorytu skóry. Jest również efektywny w przypadku problemu ze skórą starzejącą się i odwodnioną. Od wprowadzenia na światowe rynki w 2002 r., Bio‑Oil zdobył 249 nagród w kategorii produktów do pielęgnacji skóry. W 20 krajach zajmuje 1 miejsce w sprzedaży produktów poprawiających wygląd blizn i rozstępów."






Miałam te największą wersję i mimo, że stosowałam go na całe ciało wystarczył na bardzo długo.
Rozjaśnił bardzo blizny i rozstępy, stosowałam dużo różnych balsamów, ale nic nie pomagało, dopiero on sobie z tym poradził. Ponadto poprawił nawilżenie skóry. Nigdy wcześniej nie była ona tak gładka i wyraźnie nawilżona.




Jedynym jego minusem jest to, że bardzo wolno się wchłania według mnie, ale przy tym jakie działa cuda, wydaje się to niczym :)

Kilka razy stosowałam go na twarz, dobrze nawilżał, na drugi dzień skóra miała fajny koloryt, no ale po kilku razach nie ma się co spodziewać efektów ;)


ZDECYDOWANIE POLECAM :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz